Hakkımızda

Biz Kimiz?

SaveAs Yazılım olarak 2010 yılından bu yana, işletmeler için temel kaynak yönetimi uygulamaları (ERP, HRM) müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları (CRM), e-ticaret siteleri ve mobil uygulamalar geliştirmekte ve destek vermekteyiz.

Şimdiye kadar başarıyla tamamladığı yüzlerce yazılım projesi, hergün yüzbinlerce ziyaretçiye hizmet veren dev içerik siteleri, e-ticaret siteleri, mobil uygulama projeleri, holdinglerden kobilere kadar hizmet veren kurumsal kaynak planlama projelerimiz ile çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

Firmamız ISO 9001, 20000, 22301 ve 27001 kalite belgelerine ve “Yerli Malı” belgelerine sahiptir.

Bilgi Güvenliği Politikamız

SaveAs Olarak, faaliyetlerimizin en az kesinti ile devam etmesini sağlamak amacıyla:

  • Bilgi varlıklarımızı ve bunlara yönelik riskleri tanımlanması ve yönetilmesi,
  • Yasal mevzuat ve sözleşmeler ile ilgili şartlara uyulması,
  • Çalışanlarımızın ve etkileşim halinde bulunduğumuz paydaşlarımızın yetkinliklerini artırılması,
  • Kurulu ISO 27001 sistemimizi sürekli iyileştirmek için yenilikleri takip eder mümkün olanları sistemimize entegre edilmesi
    amacıyla çalışmaları eksiksiz yapar.

Kalite Politikamız

SAVE AS, gelişmekte olan ülke ekonomisine katkıda bulunmayı, buna bağlı olarak maksimum seviyede işletmemizde istihdam imkanları oluşturmayı kurum olarak misyon edinmiştir.

Faaliyet gösterdiğimiz sektör yazılım sektörü olup, hizmet kalitesini ön planda tutarak sürekli gelişmektedir.
İşletme olarak tüm bunların bilincinde olup, işletme hedeflerini oluşturmuş ve bu hedefleri yerine getirmek amacıyla kalite politikasına temel olabilecek esasları belirlemiştir.

Müşteri ihtiyaçlarını ürün ve hizmet yönünden, zamanında ve müşteri siparişine uygun bir şekilde karşılamak,
Hizmetimizin her aşamasını kontrol altında tutmak suretiyle, oluşabilecek sorunları müşterilerimize ulaşmadan önlemek.
Uluslararası standartlarla belirlenmiş ISO 9001:2015 Kalite Yönetim  Sistemini uygulayarak tüm personelimize eğitimler vererek personelimizin gelişimine katkıda bulunmak ve sürekli iyileştirme sağlamak kalite politikamız’dır.

Tarihçemiz

2010 Saveas Yazılım, Sağdıçlar Şirketler topluluğunun bir üyesi olarak, grup içi yazılım çözümleri üretmek için kuruldu.
2012 WebOfis projesi, temel kurumsal kaynakların yönetim ve takibi için geliştirilmeye başlandı. İlk modüller toplantı yönetimi, takvim, araç yönetimi, alış-satış fişleri, tahsil ve tediye fişleri modülleri oldu. Takip eden yıllarda muhasebe, finans, personel, stok modülleri hazırlandı.
2014 WebOfis aktif olarak grup şirketlerinde kullanılmaya başlandı.
2015 WebOfis resmi muhasebe modülleri hazırlandı. Bordro, e-fatura, e-arşiv fatura, e-ticaret entegrasyonları ve üretim modülleri tamamlandı. WebOfis dışında, içerik siteleri, e-ticaret ve pazar yeri projeleri ve mobil uygulama geliştirme hizmetleri verilmeye başlandı.
2016 WebOfis, Sağdıçlar Grup şirketleri dışında kullanıma başladı. Kimya, toptan ve perakende gıda, inşaat, eğitim, vakıf, dernek ve özel yurt yönetimi alanlarında faaliyet gösteren firmalar tarafından kullanıma sunuldu.
2018 Saveas Yazılım olarak, dijital yayıncılık alanında hizmet vermeye başladık. 
2020 WebOfis, Varyantlı stok sistemi hazırlandı. Kullanıldığı sektörlere tekstil sektörü de eklendi. Dijital yayıncılık alanında, yüzlerce firmaya hizmet veren bir şirkete dönüştük. Ek olarak e-kitap ve e-dergi okuma platformumuzu (PubEngine) geliştirmeye başladık.
2021 WebOfis, Kültür balıkçılığı için çiftlik yönetim modülleri hazırlanıp kullanıma sunuldu. E-kitap ve e-dergi platformumuz PubEngine farklı yayıncılık firmaları için hizmet vermeye başladı. 
2022 WebOfis, Üretim planlama, model planlama modülleri hazırlandı. Kullanıldığı firma ve kullanan kullanıcı sayısı artmaya devam etti. Pek çok yayın evi ve kamu kurumunun dijital yayın dijital dönüşümünü tamamladık. Sayısı on binlere yaklaşan yayının dönüşümü yapıldı.

 

 

Hizmetlerimiz

Sunmuş Olduğumuz Hizmetler

Referanslarımızdan Bazıları